
Σύνοψη
Σύνοψη
Πληροφορίες εκπαίδευσης
- Ομιλίες 61
- Κουίζ 0
- Πρόσβαση Lifetime access
- Επίπεδο δυσκολίας All levels
- Γλώσσα Ελληνικά
- Εκπαιδευόμενοι 154
- Πιστοποιητικό Yes
- Έλεγχος παρακολούθησης Yes
Περιεχόμενα
Περιεχόμενα
Περιεχόμενα
- 7 Sections
- 61 Lessons
- Lifetime
Expand all sectionsCollapse all sections
- Εισαγωγή2
- Ενότητα 29
- 3.1Ενσυναίσθηση8 Minutes
- 3.2Διαφορά της προσέγγισης του ειδικού με του coach17 Minutes
- 3.3Ανακλαστική ακρόαση4 Minutes
- 3.4Ανοικτές ερωτήσεις6 Minutes
- 3.5Πότε γίνεται χρήση του «γιατί» στην ανοικτή ερώτηση6 Minutes
- 3.6Παραδείγματα ανοικτών ερωτήσεων8 Minutes
- 3.7Που σταματάνε οι ανοικτές ερωτήσεις και η ανακλαστική ακρόαση;2 Minutes
- 3.8Σύνοψη των όσων έχουμε πεί1 Minute
- 3.9Πως το κάνουμε στην πράξη; Παράδειγμα πραγματικού περιστατικού14 Minutes
- Ενότητα 33
- Ενότητα 48
- 5.0Στάδια αλλαγής συμπεριφοράς με βάση το διαθεωρητικό μοντέλο αλλαγής συμπεριφοράς2 Minutes
- 5.1Στάδιο Προ–μελέτης. Δεν θέλω να το κάνω Copy
- 5.2Στάδιο Προ–μελέτης. Δεν πιστεύω ότι μπορώ να το κάνω36 Minutes
- 5.3Στάδιο Μελέτης. Θέλω να το κάνω και πιστεύω ότι μπορώ αλλά κάτι με κρατάει πίσω14 Minutes
- 5.4Στάδιο Προετοιμασίας. Έχω ήδη κάνει κάποια βήματα προς την αλλαγή26 Minutes
- 5.5Στάδιο Δράσης. Βρίσκομαι στη διαδικασία αλλαγής14 Minutes
- 5.6Στάδιο Συντήρησης. Διατηρώ την αλλαγή για πάνω από 6 μήνες46 Minutes
- 5.7Ερωτήσεις – Απαντήσεις – Σχόλια20 Minutes
- Ενότητα 516
- 6.0Εισαγωγή3 Minutes
- 6.1Οι τρεις διαφορετικές εκδοχές της αλλαγής8 Minutes
- 6.2Όραμα4 Minutes
- 6.3Ανοικτές ερωτήσεις οράματος4 Minutes
- 6.4Δυσκολίες κατά τη διαδικασία κατάρτισης οράματος6 Minutes
- 6.5Γιατί είναι σημαντικό να έχουμε όραμα;12 Minutes
- 6.6Χαρακτηριστικά οράματος14 Minutes
- 6.7Πως δημιουργούμε ένα ξεκάθαρο και ποθητό όραμα8 Minutes
- 6.8Θέλω vs Πρέπει4 Minutes
- 6.9Παράδειγμα οράματος χωρίς χρώμα & ένταση. Μετατροπή του σε δυνατό, ξεκάθαρο, ποθητό5 Minutes
- 6.10Άσκηση για τη δημιουργία οράματος και κολάζ φωτογραφιών πραγματικών περιστατικών16 Minutes
- 6.11Τι κάνω το όραμα μου, αφού το σχηματίσω5 Minutes
- 6.12Τεχνική ενσυνείδητης διατροφής3 Minutes
- 6.13Διαλογισμός vs όραμα. Ποιά η διαφορά τους και πώς σχετίζονται;1 Minute
- 6.14Πώς κάνουμε διαλογισμό10 Minutes
- 6.15Τι γίνεται αν δεν μπορώ να κάνω διαλογισμό5 Minutes
- Ενότητα 65
- Ενότητα 718
- 8.0Πώς δημιουργήθηκαν όλα τα δεδομένα που έχουμε στη σκέψη μας έως σήμερα2 Minutes
- 8.1Σύνδεση του αποτελέσματος με τη συμπεριφορά3 Minutes
- 8.2Σύνδεση συμπεριφοράς με το συναίσθημα και τις ανάγκες11 Minutes
- 8.3Άσκηση εντοπισμού του συναισθήματος8 Minutes
- 8.4Τί είναι η ανάγκη5 Minutes
- 8.5Άσκηση εντοπισμού της ανάγκης – Ο τροχός των αναγκών4 Minutes
- 8.6Σύνδεση των συναισθημάτων και των αναγκών με τη σκέψη2 Minutes
- 8.7Πώς επιλέγουμε πιο θετικές σκέψεις μέσω της ευγνωμοσύνης3 Minutes
- 8.8Πώς επιλέγουμε πιο θετικές σκέψεις ζητώντας τη βοήθεια ενός φίλου1 Minute
- 8.9Το παιχνίδι των λέξεων και των αισθήσεων. Άσκηση επιλογής θετικότερων σκέψεων6 Minutes
- 8.10Πώς επιλέγουμε πιο δημιουργικές σκέψεις4 Minutes
- 8.11Οι τέσσερις ερωτήσεις που μας βοηθούν να διαχειριστούμε μια δυσλειτουργική σκέψη5 Minutes
- 8.12Δυσλειτουργικές σκέψεις – Παραδείγματα2 Minutes
- 8.13Διαχείριση δυσλειτουργικής σκέψης: Οι λεπτοί άνθρωποι είναι πιο ευτυχισμένοι10 Minutes
- 8.14Σύνδεση των σκέψεων με πεποιθήσεις και αξίες13 Minutes
- 8.15Σύστημα πεποιθήσεων και αξιών – Γραμμή ζωής5 Minutes
- 8.16Κακιά φωνή. Ο εσωτερικός τύπος που προσπαθεί συνεχώς να μας συμμορφώσει2 Minutes
- 8.17Σύνοψη Copy2 Minutes
Εκπαιδευτής
Εκπαιδευτής
Κριτικές
Κριτικές
Requirements
- Διάθεση για μάθηση
- Πάθος στην κινητοποίηση ανθρώπων προς έναν υγιεινό τρόπο ζωής
- Ενδιαφέρον στην αυτό-βελτίωση και στην αυτό-εξέλιξη
Target audiences
- Επαγγελματίες Υγείας που θέλουν να βελτιώσουν την ικανότητα διαχείρισης του πελατολογίου τους





